Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile in care se pot returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza numarul de transport (AWB) si trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici specificate in campul de „observatii„. Coletele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise prin formularul prezentat mai jos si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Bunurile comandate se returneaza doar in ambalajul original sigilat.

Pentru orice deteriorare a bunurilor comandate, pentru care se solicita retur, este necesar sa prezentati urmatoarele:

– Minim 3 poze concludente cu produsul/coletul deteriorat (unde este cazul)
– Declaratie pe propie raspundere in care sa ne prezentati istoricul comenzii si motivul cererii de returnare
– Copie CI

Informatiile se trimit pe email office@vita-san.ro.

Orice eroare cu privire la livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, prin mail sau telefon. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inscriere pe lista de astepatre, pana la realimentarea stocului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site

Poti aplica pentru procedura de retur a produselor achizitionate de la plantum.ro in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de către consumator.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.vita-san.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face in maxim 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de produse al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email office@vita-san.ro sau la numarul de telefon 0238.722.697

Numele tău*:
Emailul tău*:
Telefonul tău*:
Nr factură*:
Produsul*:
Cantitate*:
Data livrării produsului:
Motiv retur:
Observatii (alt motiv):